Mimo, iż Internet powoli wypiera wszystkie czasopisma, magazyny czy periodyki, ponieważ większość informacji znajduje się w sieci, niektóre czasopisma walczą o swoją pozycję oraz zwolenników informacji na papierze. Analizując gazety sportowe zauważyć można, że bazują one na sportach najbardziej popularnych oraz medialnych takich jak na przykład piłka nożna. Rzecz jasna nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ aby się utrzymać na rynku trzeba pisać o tym co ludzi najbardziej interesuje. Niestety jest to minus dla miłośników sportów niszowych zwłaszcza w naszym kraju jak na przykład rugby. Jeżeli kupimy nawet lepszą i grubszą gazetę sportową nie znajdziemy tam zbyt wiele informacji na temat takich sportów jak rugby, golf czy inny dosyć niszowy. Oczywiście redaktorzy starają się robić z gazet sportowych ogólny informator ale niestety z naciskiem na sporty najbardziej popularne oraz największe imprezy sportowe jak mistrzostwa świata, olimpiady i tym podobne. Jedynie niewielkie kawałki pojedynczej strony czasem są przeznaczane na informacje na temat sportów mniej popularnych. Dodatkowym minusem dla czytelników ale za to plusem dla wydawców są reklamy, których jest całe mnóstwo w popularnych gazetach. Zabierają one miejsce na ciekawy artykuł, ale jednocześnie dają dodatkowe fundusze dla wydawnictwa.